Autodesk Maya LT

Creëer en animeer realistisch ogende personages, rekwisieten en omgevingen met behulp van de geavanceerde 3D-modelleer- en animatietools in Maya LT™ 3D-gameontwikkelingssoftware.

Met Maya LT kunt u assets direct naar Unity en Unreal Engine sturen met de aangepaste export tools of gebruik de game exporter om 3D content in de engine van uw keuze te krijgen.

Gebruik een scala aan tools om texturen en materialen van hoge kwaliteit te maken en werk met Algorithmic substance materialen direct in de software.

Wat is het verschil tussen Maya en Maya LT?

Autodesk® Maya LT™ is een kosteneffectieve oplossing voor het maken van content voor indie-gameontwikkelaars.

Autodesk® Maya® biedt extra mogelijkheden, waaronder meer geavanceerde character animation, dynamics & effects, texturing, rendering en custom pipeline support via .Net en Python. Maya is vereist voor complexe pijplijnen die extra ondersteuning voor scripting en volledige FBX-exportmogelijkheden vereisen.

Maya LT bevat alle tools die nodig zijn voor onafhankelijke game ontwikkelaars die assets maken voor PC, web, en mobiele games, inclusief:

  • Volledige modellering pariteit met Maya (ondersteuning voor NURBS, polygonen, UV's), inclusief de Modelling toolkit.
  • Volledige texture baking met Turtle, plus lage resolutie Texture Baking preview.
  • Basis keyframe animatie, met wat HumanIK, spline IK (maar geen Muscle deformer).
  • Basis rigging wordt ondersteund (joints, smooth skinning, blendshapes, basis constraints en utility nodes, en retargeting), maar meer geavanceerde deformers en constraints zijn niet beschikbaar.
  • Basis verlichting.
  • MEL scripting ondersteuning en de Script Editor.

Maya LT is ontworpen om spelmateriaal te maken zoals rekwisieten (wapens), omgevingen (belichting, gebladerte, gebouwen), en zelfs eenvoudige geanimeerde objecten of humanoïde personages.

Terwijl u native Maya LT (.mlt) bestanden kunt opslaan met zoveel polygonen als u wilt, zijn geëxporteerde FBX en OBJ bestanden gelimiteerd tot 250.000 polygonen per mesh. U kunt ook een ongelimiteerd aantal polygonen direct exporteren naar een Stingray project, een Unreal project, een Unity project, of Mudbox via het File menu.

Opmerking: U kunt Maya bestanden (.ma en .mb) in Maya LT laden, echter alle niet-ondersteunde nodes worden verwijderd. Als u scenes laadt die bestandsverwijzingen bevatten, dan worden de objecten waarnaar verwezen wordt automatisch in de scene geladen.

Zoek uw dichtstbijzijnde Autodesk-erkende reseller

Autodesk Authorised Resellers zijn er in alle soorten en maten  –  door er een te kiezen die bij u past, kunt u uw doelen sneller en goedkoper bereiken en uw klanten beter van dienst zijn.

Zoek uw dichtstbijzijnde Autodesk-erkende reseller HIER 
 

Heeft u een vraag? Vul uw gegevens in om in contact te komen met een van onze teamleden. 

Op zoek naar een offerte? Vul hier uw gegevens in en wij zorgen ervoor dat een van onze Authorised Autodesk Resellers contact met u opneemt.

Uw persoonlijke gegevens worden enkel gebruikt voor de verwerking van uw informatieaanvraag of inschrijving en worden na 30 dagen automatisch verwijderd. Meer informatie in onze privacyverklaring.